Cançons: Aldolpho




Estic segur que et sona el nom Aldolpho
Soc un Playboy reconegut, Aldolpho
Ja soc aquí, soc el mateix Aldolpho
I em presento així jo soc Aldolpho
Encantada, ballem?
Un moment
Per si de cas no has sentit be Aldolpho
Et deixare ben clar el meu nom Aldolpho
Les dones sempre criden es Aldolpho
Et repeteixo doncs, jo soc Aldolpho
Puc cantar-ho agut Aldolpho
Puc cantar-ho més baix Aldolpho
Molt més ràpid ho faré Aldolpho
Però tembé puc fer-ho lent
Ho faria ara mateix, pero tardaria hores
'Nem a veure si recordes el meu nom?
A veure digues qui soc jo? Aldolpho
Com em coneix el mon sencer? Aldolpho
I que em diras si em vols parlar? Aldolpho
Ara Cantau ben fort.
Tu ets lʼAldolpho
Ho delatrejare per tu....
I per totes les noies guapes que per alguna rao no ho han sentit be, perque pot ser son una mica sordes o alguna cosa així. No se.......
Aaaaa---doooooo-fffffffo
Jo soc l'Aldolpho