Cada Cop



Cada cop que rius o que et venç el plor
 Cada cop que perds el temps...
Cada cop que plou o que fas tard
 Jo estaré amb tu en tot moment al teu costat.
Cada cop que estaràs jugant
 Jo seré amb tu al camp desitjant que guanyis.
Llegirem junts aquells autors que triem tots dos
No em veuràs marxar d'aquí
Cada cop Ohh Cada cop
Jo sóc amb tu per sempre
 Sóc amb tu, segur
Sóc aquí sense que ho notis
 I veuré allò que fas i veuré qui seràs
Oh.... Sóc aquí en mil notes, sóc aquest cel blau
 No sé dir qui ha volgut que passi prò no has de patir
Cada cop confia en mi sóc aquí
Cada cop de sort, cada cop dolent, cada cop que es giri vent.
Quan se'n vagi el sol, quan es fon la nit...
En totes les hores jo seré aqui
Jo veuré com et vas fent gran com el teu infant es va fent un home.
Jo viuré amb tu els pitjors records
 I els millors moments que ja mai no oblidaràs!
Sempre aquí, sí! sempre aquí!
Jo sóc amb tu per sempre
Sóc amb tu, segur.
Sóc aquí sense que ho notis 
I veuré allò que fas i veuré qui seràs.
Ohhh... Sóc aquí quan nevi, sóc el teu jardí
No sé qui ha volgut que passi prò no has de patir,
Quan et venci el plor quan voldràs cridar pots comptar amb mi!!
Sóc amb tu per sempre
 Sóc amb tu, segur
No sé qui ha volgut que passi prò no has de patir
 Creu-te això, no estàs sol 
Sóc aqui